Thursday, November 12, 2009

11th Lagos Book and Art Festival

The 11th Lagos Book and Art Festival is holding November 13 – 15, 2009 at the National Theatre Complex, Iganmu Lagos.

The Festival will feature exhibition by Bookshops, Publishers, Libraries and "freelance" individual exhibitors; a huge Art Fair featuring a variety of works by galleries, art-dealers and individual artists; live music, dance, drama and live performances.

FRIDAY, November 13 will feature events such as Mentoring Kids by Eugenia Abu at 11 am, followed by Children Craft Workshops, Play Groups and Performances. The final stage of the Book Trek: the Quest for the Most Literate Student holds at 2pm and will involve the review and the discussion of various books.

SATURDAY, November 14 will kickoff with Conversation: Lagos in the Imagination (3) with extensive references to Isi Joy Bewaji’s Eko Dialogue, Tejo Cole’s One Day is For The Thief, Odia Ofeimun’s Lagos of the Poets and Sefi Atta’s Swallow. There will be a Publishers Roundtable: Why I Publish What I Publish from 2pm to 4pm. Festival Party celebrating Segun Sofowote@70, Frank Okonta@70, Sammy Olagbaju@70, Tunji Oyelana@70, Mahmoud Ali Balogun@50, Nobert Young@50, Afolabi Adesanya@50, George Uffot@50, Edmund Enaibe@50, Kunle Adeyemi@50 will start at 5pm with music by Fatai Rolling Dollar.

SUNDAY, November 15 will open with a Youth Conference: Creativity and Empowerment, featuring a panel of young creative artists and art managers; convened by Positive Development Foundation and Youth Bank. Art Stampede will come up at 1pm.

Telephone: Toyin Akinosho 08057622415 and Kafayat Quadri 07029025583

Email: stampedecorang@gmail.com

Click here and here for more information.

5 comments:

  1. خدماتنا

    خدمات التنظيف شركة تنظيف بالرياض خادمة البيت السعودي
    العودة الى بيتك الذي يعتبر وطنك الأول لمطبخ نظيف، والأرضيات منظفة بالمكنسة الكهربائية حديثا والحمامات حسنة كل ذلك يعطينا شعور رائع. شركة تنظيف بالرياض خادمة البيت السعودي هي الأكثر شهرة، اسم موثوق به في تنظيف المنزل. لمدة 30 عاما ونحن اعتادنا منذ نشأتنا على تقديم خدمات تنظيف المنزل وفقا لرغبات عملائنا.
    مشتملات خدمات التنظيف
    نقوم بتنظيف الحمامات وغرف النوم والمطابخ والأرضيات، والمصارف، ودورات مياه وغيرها. نحن يمكن تنظيف أي من الغرف في منزلك، تماما كما يحلو لك كما نقدم لك خدمة تنظيف جميع الملحقات والمرافق الخاصة بمسكنك من حدائق خاصة وجنائن واستراحات ومسابح وطرقات وكل ما تريد كما تريد.
    تكلفة التنظيف
    تكلفة تنظيف منزلك تعتمد على حجم منزلك ونوع الخدمة التي تختارها. اتصل بنا وأعرف سعر خدمة التنظيف التي تريدها ونعدك لن تكون مرتفعة السعر فما يهمنا هو راحتك عميلنا الكريم ونحن نتمنى أن تتعامل معنا باستمرار وتنظف منزلك كما تريد
    خطط تنظيف مرنة
    أسبوعيا، كل أسبوعين أو شهريا أو مرة واحدة ينظف - فإننا سنضع خطة تنظيف المنزل العرف الذي هو مجرد حق لجدولك وميزانيتك.
    خدمة تنظيف لحدث خاص
    سواء كنت تستضيف هذا الحدث الاجتماعي القادم، للتسلية وقضاء عطلة، أو الخروج أو استقبال مولود جديد أو استقبال زائرين في منزلك، فسوف تحصل على منزلك في شكل منظم وأنيق لا تقلق لأننا نوفر خدمة تنظيف للأحداث والمناسبات الخاصة.
    شركة تنظيف مساجد بالرياض
    شركة غسيل مساجد بالرياض
    تنظيف مساجد بالرياض
    افضل شركة تنظيف مساجد بالرياض
    تنظيف أثاث
    نقوم بتنظيف المنازل والشقق والإيجارات، وطابق وبيوت. ففي الأساس نحن نقوم بتنظيف جميع أنواع المساكن بجميع أثاثاتها من غرف نوم ومجالس وانتريهات وكل مشتملات البيت.
    خدمات تنظيف آمنة
    هل تحتاج إلى تنظيف المنزل للحد من الحساسية ...؟
    نعم أن الكثير من منتجات ومواد التنظيف الكيمائية تضر بالبيئة ولكن لا تقلق لأننا هل نعتمد على تقنيات صديقة للبيئة اطلب خدمات تنظيف صديقة للبيئة وغير ضارة على صحتك وصحة أفراد وتعرف على أفضل خيارات التنظيف الصديقة للبيئة لدينا.
    للبدء، والحصول على أفضل خدمة تنظيف اتصل الآن أو قم بإرسال رسالة على البريد الإلكتروني الموضح أمامك دون أبدا أي التزام لتحصل على أفضل خدمة تنظيف

    ReplyDelete